BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 1 January 2012

^_~

lepas lha kerinduan aku ni.....
dasyat x dasyat... mimpi abg jamijau kan... hahah.... gila2 sikit.....
tak pernah2 mimpi abg jam ijau ttba aku mimpi dia plak... mimpi saja tak pa ni tak dalam mimpi tu abg jam ijau kata dia cinta aku.... (seronok tak terkira, kalau jadi kenyataan memang best tapi mustahil sebab dia memag sayang kekasih hati dia) awat lha blh mimpi abg jam ijau a.k.a S  

gila2 kan... aku pun tak paham macam mna leh mimpi dy....
akhirnya dpt gak chatting ngan dy... tp dy mcm besa ja... intro ja best, dah lama besa ja.... 

0 comments: