BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 6 May 2012

dia

kenapa asyik mimpi dia? adusssss

Monday, 23 January 2012

dot dot dot

sakit yg amat sgt kan......
dugaan bg aq...
kepala berdenyut2...
mata bengkak + merah...
selsema makin terok...
demam + terketar2...
bergaduh plak dgn bestieeee....
nasib aq lha kan......
dugaan tuh semua....
aq kena kuat....
insyaAllah...
aq blh....

Monday, 9 January 2012

rintihan sang perindu

mmg byk kenangan masa aq bersama ang, manis, pahit smua ada... ang faham perasaan aq. ang pandai amik aty aq. ang byk g nasihat kat aq. aq bersyukur sbb ada ang.  tp akhirnya kita berpisah kan. berpisah sbb aq benar2 terpaksa, aq x sanggup diseksa olh org yg ang syg sgt. aq lepaskan ang sbb aq mmg syg ang. aq tau adk ang x ska aq walaupun adk ang kata kat ang dy ska aq.. aq redha... byk sgt yg adk ang wat yg tlh menghancurkan aty kcil aq ni... hty aq bknnya tmpt uji kaji weyh... aq ada haty, ada perasaan. sakit aty aq ni dah sampai ke tahap yg kritikal ang tau x.. aty aq dah lumpuh mcm ang. aq just nak ksh syg yg ikhlas ja,... aq xmau ang syg aq sbb terpaksa. ADK ang dah rosakkan segalanya...  air mata aq ni bknnya air paip nak dibazirkan... you know!!! klo skit aty ni ada ubat, aq lha org yg pling byk bli ubat uh ang tau x... nama ang dah memang x wujud dlm kamus idop aq weyh... ang pun sama kan... setakat manis janjy ja kan... menduakan aq!!! aq mmg benci ang. ang tau x.. KASANOVA!!!! congrates k... aq bkknya insan yg lemah k.. dah lma adk ang wat aq bru skrg nak minx maaf,... xpala.. akk da maafkan adk.. skrang adk da rasa kan apa yg akk rsa... good job k.. akk berpegang pd 1 kata ja... ALLAH MAHA ADIL... 



cukup lha aty aq da byk nangis sbb dy...  ahhhhh ... do i care?

lps aq dah x bersama dy aq meet lha someone ni.. tp dy kekasih aty org k... walaupun syg mcm mna aq kat dy, tp aq xkan pernah menghancurkan rmah tangga org walaupun dpa x kwin g... aq xkan jd sellfish. 

biaq lha aq mcm ni... da nasib kan.... " semoga hampa happy dgn hidup hampa k.." good luck...

Sunday, 1 January 2012

cikgu

p pasar malam td terserempak ngan cikgu geo cheq... cikgu Asrol Affendy....
hahahaha
yg lawaknya dy yg tegor aku, aku jusy senyum... sembang punya sembang...
lepas rindu kat cikgu...
serius cakap...
cikgu memag handsome tadi... dgn berbaju oren... haih.... dgn senyuman yg menawankat cheq....   ahhahaha
<3 u lha cikgu ooiiiii... opsss... love sbg cikgu ok..... x lebih.... ^_~

^_~

lepas lha kerinduan aku ni.....
dasyat x dasyat... mimpi abg jamijau kan... hahah.... gila2 sikit.....
tak pernah2 mimpi abg jam ijau ttba aku mimpi dia plak... mimpi saja tak pa ni tak dalam mimpi tu abg jam ijau kata dia cinta aku.... (seronok tak terkira, kalau jadi kenyataan memang best tapi mustahil sebab dia memag sayang kekasih hati dia) awat lha blh mimpi abg jam ijau a.k.a S  

gila2 kan... aku pun tak paham macam mna leh mimpi dy....
akhirnya dpt gak chatting ngan dy... tp dy mcm besa ja... intro ja best, dah lama besa ja.... 

Friday, 16 December 2011

dunia....

hampir 30 000 golongan gay yang berbangsa melayu di malaysia nih... percaya ka tak kita kena percaya,,.... aku pun tak percaya tapi... memang dah kenyataan...

http://www.hafizstory.com/2011/12/perkahwinan-gay-pertama-lelaki-melayu-islam/#.TutRyccKsyU.facebook

contohnya... korang blh tgk tuh..... manusia zaman sekarang ni kan.... tak tahu lah... kita kena lah berhati-hati agar benda tu tak jadi kat keluarga kita... betul tak.... kitahaya mampu berdoa agak mereka dapat kempali ke pangkal jalan... sama-sama kita berdoa ok......


kekadang pening kepala... dunia dah akhir zaman nih tak boleh nak kata apa... kekadang benda yang tak terlintas di fikiran akan terjadi.... jadi, sama lah berusaha untuk mengelak dari berlakunya benda yang sebegini kepada kita.......

Wednesday, 30 November 2011

NgEk....

mmg hang suka sakitkan ati aku kan....
k  fine...
setelah apa yang aku bagi kat hang, hang wat aku mcm ni kan...
mmg hati aku ni macam bola kan, hang boleh tendang sana tendang sini, lempaq sana lempaq sini....
bila ang sunyi hang cari aku, bila hang bahagia, hang gembira, hang buang aku..
k,,... teruskan permainan hang...
aku mmg suka ngan game hang ni,....
terima kasih atas segalanya....