BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 9 January 2012

rintihan sang perindu

mmg byk kenangan masa aq bersama ang, manis, pahit smua ada... ang faham perasaan aq. ang pandai amik aty aq. ang byk g nasihat kat aq. aq bersyukur sbb ada ang.  tp akhirnya kita berpisah kan. berpisah sbb aq benar2 terpaksa, aq x sanggup diseksa olh org yg ang syg sgt. aq lepaskan ang sbb aq mmg syg ang. aq tau adk ang x ska aq walaupun adk ang kata kat ang dy ska aq.. aq redha... byk sgt yg adk ang wat yg tlh menghancurkan aty kcil aq ni... hty aq bknnya tmpt uji kaji weyh... aq ada haty, ada perasaan. sakit aty aq ni dah sampai ke tahap yg kritikal ang tau x.. aty aq dah lumpuh mcm ang. aq just nak ksh syg yg ikhlas ja,... aq xmau ang syg aq sbb terpaksa. ADK ang dah rosakkan segalanya...  air mata aq ni bknnya air paip nak dibazirkan... you know!!! klo skit aty ni ada ubat, aq lha org yg pling byk bli ubat uh ang tau x... nama ang dah memang x wujud dlm kamus idop aq weyh... ang pun sama kan... setakat manis janjy ja kan... menduakan aq!!! aq mmg benci ang. ang tau x.. KASANOVA!!!! congrates k... aq bkknya insan yg lemah k.. dah lma adk ang wat aq bru skrg nak minx maaf,... xpala.. akk da maafkan adk.. skrang adk da rasa kan apa yg akk rsa... good job k.. akk berpegang pd 1 kata ja... ALLAH MAHA ADIL... 



cukup lha aty aq da byk nangis sbb dy...  ahhhhh ... do i care?

lps aq dah x bersama dy aq meet lha someone ni.. tp dy kekasih aty org k... walaupun syg mcm mna aq kat dy, tp aq xkan pernah menghancurkan rmah tangga org walaupun dpa x kwin g... aq xkan jd sellfish. 

biaq lha aq mcm ni... da nasib kan.... " semoga hampa happy dgn hidup hampa k.." good luck...

0 comments: