BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 16 December 2011

dunia....

hampir 30 000 golongan gay yang berbangsa melayu di malaysia nih... percaya ka tak kita kena percaya,,.... aku pun tak percaya tapi... memang dah kenyataan...

http://www.hafizstory.com/2011/12/perkahwinan-gay-pertama-lelaki-melayu-islam/#.TutRyccKsyU.facebook

contohnya... korang blh tgk tuh..... manusia zaman sekarang ni kan.... tak tahu lah... kita kena lah berhati-hati agar benda tu tak jadi kat keluarga kita... betul tak.... kitahaya mampu berdoa agak mereka dapat kempali ke pangkal jalan... sama-sama kita berdoa ok......


kekadang pening kepala... dunia dah akhir zaman nih tak boleh nak kata apa... kekadang benda yang tak terlintas di fikiran akan terjadi.... jadi, sama lah berusaha untuk mengelak dari berlakunya benda yang sebegini kepada kita.......